Varstvo osebnih podatkov
Lastnica blagovne znamke Zebu (Šivalnica in ustvarjalnica PRI BELEM CVIRNU, Mateja Gruden s.p.) zagotavljam, da v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) po svojih najboljših močeh varujemo vaše osebne podatke.
Obvezujemo se, da bomo zbrane podatke hranili in uporabljali le toliko časa, kot bo potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani. Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali nobeni fizični in nepooblaščeni pravni osebi.
V primeru sodelovanja z drugimi podjetji, ki za nas opravljajo določene storitve (kot je dostava paketov) bo omogočen dostop do podatkov, ki so brezpogojno potrebni za izvedbo njihovih storitev.
Upravljavec
Upravljavec osebnih podatkov v pomenu, kot ga določata Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov in veljavni zakon, ki ureja varstvo osebnih podatkov – GDPR je:
Šivalnica in ustvarjalnica PRI BELEM CVIRNU Mateja Gruden s.p., Velika Ilova Gora 30, 1312 Videm. Dobrepolje.
Kakšne podatke zbiramo?
Za potrebe opravljanja storitev PRI BELEM CVIRNU zbiramo, vodimo, obdelujemo in shranjujemo naslednje vaše podatke:
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- elektronski naslov,
- telefonsko številko,
- ostale podatke, ki jih kot uporabnik prostovoljno vnesete v obrazec na spletnem mestu zebu.si
Kontaktne podatke, ki nam jih posredujete ob izpolnitvi oz. oddaji naročila, povpraševanja ali prijavi na e-mail novice uporabimo za obdelavo vašega naročila in za komunikacijo z vami. V primeru, da nam ne posredujete navedenih kontaktnih podatkov, vašega naročila ne bomo mogli obdelati in ne boste mogli koristiti želenih e-novic. Mateja Gruden s.p. ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnesete kot uporabnik spletne strani.
Soglasje
Osebne podatke, ki nam jih posredujete ob oddaji naročila ali prijavi na e-novice, obdelujemo z vašim jasnim in nedvoumnim soglasjem, ki temelji na Splošni uredbi EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Z namenom izboljšave kakovosti naših produktov in storitev in za statistične namene, v zvezi z elektronskimi sporočili, ki vam jih pošiljamo, obdelujemo tudi podatke o prikazih prejetih sporočil in klikih na povezave v prejetih sporočilih. Svoje soglasje lahko kadarkoli umaknete in se odjavite od prejemanja novic. V primeru umika soglasja ne bomo več uporabljali vaših osebnih podatkov za obveščanje o vsebinah spletne trgovine Zebu.si. Morebiten umik soglasja ne vpliva na zakonitost obdelave vaših osebnih podatkov v času, preden je bil umik podan.
Prijava na e-novice
Kot uporabnik naše spletne strani se lahko prijavite na e-novice, s katerimi vas do preklica obveščamo o novostih v ponudbi na spletu, o marketinških aktivnostih in drugih promocijah. S prijavo na e-novice se vpišete v seznam prejemnikov e-novic, ki je istočasno tudi baza prejemnikov ugodnosti, ki jih Zebu.si nudimo svojim uporabnikom (popusti za zvestobo, kode za popuste, brezplačne poštnine…). Za prijavo na e-novice zbiramo vaše ime in e-naslov.
Po poslanem obrazcu z elektronskim naslovom prejmete potrditveno sporočilo – s potrditvijo tega ste do preklica prijavljeni na e-novice Zebu.si. Kadarkoli lahko pisno ali s klikom na gumb Odjava v e-novicah zahtevate, da kot upravljalec osebnih podatkov trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja. Zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon. Kot uporabnik lahko zahtevate tudi prenos podatkov ali seznanitev z njimi. Upravljavec Mateja Gruden s.p. (Zebu.si) se zavezujem, da bom vaše podatke skrbno varovala skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov. E-novice pošiljamo preko spletne aplikacije MailerLite.
Kontaktni obrazci in posredovanje e-sporočil
Kot uporabnik spletne strani Zebu.si nam lahko vprašanja posredujete tudi preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, in nam s tem kot upravljavcu zaupate navedene podatke. Ti bodo uporabljeni za rešitev vašega vprašanja. E-naslovi, navedeni na spletni strani niso osebni, pač pa poslovni e-naslovi in niso vezani na eno fizično osebo. Podatke, posredovane na ta način, lahko obdelujemo različne osebe – z namenom hitre in učinkovite rešitve uporabnikovega vprašanja. S pošiljanjem e-sporočila preko spletnega obrazca ali na naslove, navedene na tem spletnem mestu, se strinjate s splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta Zebu.si.
Pravice uporabnika
V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) imate pravico do dostopa do vaših osebnih podatkov, pravico do popravka, pravico do izbrisa (»pozabe«), pravico do prenosljivosti, pravico zahtevati omejitev obdelave osebnih podatkov in pravico do ugovora. Vpogled v vaše podatke lahko kadarkoli zahtevate preko elektronske pošte na naslovu zebu.hlacke@gmail.com
Kako zagotavljamo varnost podatkov
Podatke, ki jih posredujete z oddajo vašega naročila, preko obrazcev na straneh Zebu.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bomo varovali ter preprečevali njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere ste kot uporabnik spletne strani Zebu.si dali svoje soglasje. Dostop do osebnih podatkov imajo zgolj s strani Mateje Gruden s.p. pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom.
Posredovanje podatkov pooblaščenim partnerjem
Podatki, ki jih kot uporabnik spletne strani Zebu.si zaupate nam kot upravljavcu, so zaupni. Mateja Gruden s.p. (Zebu.si) jih ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam. Osebne podatke pa lahko posredujemo zaupanja vrednim partnerjem ali po zakonski dolžnosti, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Podatki so lahko posredovani:
- družbam za obdelavo podatkov in informacijske storitve, ki zagotavljajo nemoteno delovanje spletnega mesta in njegove izboljšave (gostovanje na strežniku, računovodski program…),
- podjetjem, ki zagotavljajo nemoten proces nakupa (dostavne službe ipd.),
- pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče ipd.),
vendar le v meri, ki je nujna za uspešno izvedbo naročila.
Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z njimi skladno z evropsko zakonodajo.
Privolitev
Z uporabo spletnega mesta zebu.si se kot uporabnik strinjate s splošnimi pogoji uporabe, objavljenimi na tem spletnem mestu. Na tem mestu lahko kot uporabnik redno spremljate morebitne spremembe splošnih pogojev ter posledično načina in namene obdelave zbranih osebnih podatkov.
Morebitna vprašanja o zasebnosti in obdelavi osebnih podatkov lahko naslovite na zebu.hlacke@gmail.com.
Splošni pogoji poslovanja
Pred uporabo naše spletne trgovine si preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Zebu.si, pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine. Mateja Gruden s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini.
Naziv podjetja: Šivalnica in ustvarjalnica PRI BELEM CVIRNU, Mateja Gruden s.p.
Sedež podjetja: Velika Ilova Gora 30, 1312 Videm – Dobrepolje
Matična št.: 9233938000
Podjetje ni zavezanec za plačilo DDV.
Davčna številka: 28708547
TRR: DE64 1001 10012397 2021 48, bic: NTSBDEB1XXX
Ustanovitev: 5. 10. 2022
Tel: +386 41 875 890
E-pošta: zebu.hlacke@gmail.com
Ostali podatki podjetja:
Šivalnica in ustvarjalnica PRI BELEM CVIRNU Mateja Gruden s.p. je vpisano v poslovni register RS pod matično št. 9233938000 z glavno šifro dejavnosti C14.190
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja Zebu.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPOT-1) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji obravnavajo delovanje Zebu.si, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S spletno trgovino upravlja Mateja Grude s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem na spletni strani Zebu.si (kupec v spletni trgovini). Z oddajo naročila kupec potrjuje, da sta seznanjena s celotnimi splošnimi pogoji, ki so navedeni tu in se z njimi v celoti strinja.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Naročilo in cene
Naročanje poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan celo leto. Naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, so na voljo do odprodaje zalog. Cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago velja v trenutku oddaje naročila. Zavezanci za DDV so ob nakupu dolžni navesti tudi svojo DDV številko.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Kupoprodajna pogodba se hrani v obliki računa in jo lahko na zahtevo kupca slednjemu tudi posredujemo. Solemio.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Gre npr. za primere, ko obstaja sum, da gre za namišljen nakup, kjer pred pošiljanjem kontaktiramo kupca in se le ta ne odzove, so pri naročilu posredovani nepopolni podatki, v kolikor bi pri naročilu prišlo do tehnične napake. V kolikor bi kupec naročilo na kakršen koli način že plačal, mu celotno kupnino vrnemo. Za vračilo potrebujemo kupčev ime in priimek, naslov ter TRR.
Popusti in posebne akcije
Popuste in znižane cene so lahko začasne ali trajne. Znižane cene je možno uveljavljati na več načinov:
- ob posebnih sezonskih akcijah, ki so objavljene na socialnih omrežjih ali preko mejling liste,
- za izdelke v kategoriji Znižano (nekaterim izdelkom je cena znižana trajano, nekaterim le začasno),
Postopek naročila
1. IZBIRA IZDELKA
Na spletni strani Zebu.si v kategorijah izberete izdelek in kliknete povezavo “V košarico”. V kolikor je potrebno izberete izdelku potrebne lastnosti (velikost ali barvo). Sistem izpiše, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Odpre se vam okenček, iz katerega imate možnost “Dopolnite v košarici” če želite spremeniti vsebino košarice ali “Blagajna”, v kolikor želite nakup zaključiti.
2. KOŠARICA
V zgornjem desnem kotu se nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono se vam prikaže vsebina vaše nakupovalne košarice. V košarici imate možnost spremeniti količino izdelka, z drsnikom določite koliko točk zvestobe želite uporabiti (če ste registrirani uporabnik), lahko vpišete kodo za popust ali nadaljujete na stran zaključka nakupa s klikom na “Blagajna”.
3. BLAGAJNA
Na strani blagajne izpolnite naslednje podatke:
Podrobnosti o plačniku: ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-mail naslov
Če nakupujete kot gost, morate izpolniti vsa polja, ki so označena z zvezdico, če boste nakupovali kot registrirani uporabnik, se vam podatki izpišejo samodejno.
Podatki o dostavi
Če odkljukate “Dostavite na isti naslov” lahko v prazna okenca izpolnite naslov za dostavo, ki je drugačen kot naslov plačnika.
Način plačila
Izbirate lahko med načini plačila: po povzetju, na trr podjetja ali preko pa paypal računa.
Komentar
V polju Komentar lahko zapišete, če nam želite še kaj dodatnega sporočiti pred oddajo naročila.
Naročilo
Pred končno oddajo naročila kupec preveri pravilnosti naročila, omogočen je celotni pregled vsebine naročila. Prikazana je skupna vrednost artiklov, popusti, stroški poštnine in skupni strošek nakupa.
4. ZAKLJUČEK NAROČILA
S klikom na “Zaključek nakupa” uporabnik potrdi naročilo. Z oddajo naročila se kupec strinja s plačilom in je dolžan ponudniku plačati celotno kupnino za opravljen nakup. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na strani izpiše tekst: Vaše naročilo je bilo uspešno oddano. O statusu naročila je kupec obveščen na elektronski naslov.
Postopek obveščanja o nakupu
Naročilo
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupec ima pri tem koraku še vedno možnost, da naročilo prekliče. Registriranim uporabnikom so na strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Zaključek naročila
Ponudnik je blago pripravil in ga odposlal. O tem po elektronski pošti obvesti kupca in ga hkrati seznani s številko sledenja, s katero lahko sledi paketu pri dostavni službi, ki je bila izbrana.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednja plačila:
- Po predračunu
Predračun vam bomo poslali na vaš e-naslov. Po prejemu plačila bomo odpremili pošiljko. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni. Način plačila po predračunu označite v košarici pod zavihkom “Način plačila”. V tem primeru primeru plačate preko svoje spletne banke ali z UPN nalogom ali položnice.
- Plačilo po povzetju – kurirju dostavne službe
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Ta način plačila vam omogoča, da blago plačate kurirju ob dostavi. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine.
- Plačilo s kreditno kartico preko vmesnika Stripe.
Po oddaji naročila vpišete podatke svoje plačilne kartice
Dostava
Dostavljamo s Pošto Slovenije.
Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.
Kalkulator za dostavo je dostopen v košarici. Strošek poštnine kupec izračuna pred oddajo naročila in plačilom nakupa. Strošek dostave krije kupec in je naveden tudi na računu.
Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Želen izdelek vam bomo odposlali najkasneje v 1-5 delovnih dneh po plačilu blaga. V kolikor bi prišlo do zamude pri dostavi, ponudnik o tem obvesti kupca, ki lahko odstopi od pogodbe.
Dostava v Sloveniji:
Brezplačna dostava
Za nakupe nad 100 EUR V kolikor bo vaše enkratno naročilo znašalo 100 ali več evrov se vam bo na blagajni strošek dostave avtomatično zbrisal.
4,20 EUR
Darilni boni
Splošni pogoji poslovanja z darilnimi boni
Darilne bone Zebu je mogoče kupiti preko spletne trgovine. Darilni bon je dokument, ki ga izda izdajatelj proti plačilu v obliki listine in ga je skladno s temi splošnimi pogoji mogoče uporabiti v spletni trgovini Zebu.
Obveznost Zebu
Zebu pridobi obveznosti iz darilnega bona v trenutku, ko stranka vplača vrednost darilnega bona.
Terjatev iz darilnega bona je vezana na dokument in gre vsakokratnemu imetniku darilnega bona.
Pravica imetnika darilnega bona
Imetnik bona lahko zahteva izpolnitev obveznosti iz darilnega bona v času veljavnosti darilnega bona v spletni trgovini Zebu. Čas veljavnosti darilnega bona je eno leto od datuma nakupa darilnega bona, ki je označen na zadnji strani bona.
Imetnik izpolni obveznosti iz darilnega bona preko spletne trgovine tako, da vpiše kodo darilnega bona na blagajni v okenček: IMATE KUPON?
- Če želi imetnik koristiti več bonov hkrati, vpiše v komentar vse ostale bone in vam jih bomo ročno odšteli, ter poslali popravljeno naročilo naknadno.
- Če je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Ker darilni bon ni izplačljiv v gotovini, si Zebu.si pridržuje pravico, da ga bo sprejel kot plačilno sredstvo le v primeru, ko bo vrednost nakupa imetnika darilnega bona enaka ali večja od nominalne vrednosti darilnega bona. Če je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se razlika do polne vrednosti bona ne vrača. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino.
Darilni bon je prenosljiv, tako da lahko imetnik darilni bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo darilnega bona, nov imetnik pa tako pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.
Rokovanje z darilnimi boni
Na darilnem bonu Zebu morajo biti naslednji podatki: podpis prodajalca, ki je bon prodal, koda bona in datum nakupa (na zadnji strani). V primeru, da na darilnem bonu ni vseh naštetih podatkov, ali da kakšen podatek manjka, je darilni bon neveljaven.
Na darilni bon ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati in popravljati, v nasprotnem primeru se šteje darilni bon za neveljavnega.
Z darilnim bonom ni možno kupiti drugega ali več drugih darilnih bonov. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino. Za izgubljene ali ukradene bone ne odgovarjamo. Darilni bon je prenosljiv.
V primeru, da ugotovimo, da je darilni bon ponarejen, zavrne izpolnitev obveznosti iz darilnega bona.
Ostalo
Zebu si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave. Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče.
Vračilo in menjava blaga
Želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z veseljem. Če vas skrbi, da bo naročeni izdelek prevelik ali premajhen, če morda ne bo ravno take barve, kot ste si želeli, nas prosim kontaktirajte na zebu.hlacke@gmail.com in z veseljem vam bomo pomagali pri izbiri prave velikosti ali z dodatnimi informacijami o izdelku.
V kolikor z izdelkom ne boste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 14 dni od prejema paketa* brez navedbe razloga. Vrnete lahko le NEPOŠKODOVANE, nenošene izdelke, v nepoškodovani embalaži in z vsemi etiketami ter priloženim računom.
Paket pošljite na naslov:
Mateja Gruden s.p.
Velika Ilova Gora 30
1312 Videm-Dobrepolje
- Prosimo vas, da izpolnete obrazec za vračilo, ki ga najdete na naši spletni strani.
- Lahko se odločite za vračilo izdelka v zameno za vračilo kupnine ali za menjavo izdelko.
Za vračilo izdelka sledite spodnjim korakom:
- Preko spleta izpolnite in oddate obrazec za vračilo.
- Izdelke pošljite na naslov našega skladišča. Nujno priložite račun ali drug dokument, na katerem bo navedeno, kdo paket vrača in kaj.
- Vašo zahtevo bomo obdelali takoj, ko prejmemo vaš paket oziroma najkasneje v 5. dneh po prejemu paketa. Ko bo vaše vračilo obdelano, boste o tem obveščeni preko e-pošte. Vračilo kupnine lahko pričakujete v roku 14 dni od dneva, ko obdelamo vaše vračilo.
- Za menjavo izdelka sledite spodnjim korakom:
- Preko spleta izpolnite in oddate obrazec za vračilo za izdelek, ki ga vračate.
- V spletni trgovini oddate novo naročilo in v komentar napišete MENJAVA. Označite plačilo na TRR. Naročenega ni potrebno plačati.
- Izdelek pošljite na naš naslov skladišča. Nujno priložite račun ali drug dokument, na katerem bo navedeno, kdo paket vrača in kaj.
- Vašo zahtevo bomo obdelali takoj, ko prejmemo vaš paket oziroma najkasneje v 5. dneh po prejemu paketa. Ko bo vaše vračilo obdelano, boste o tem obveščeni preko emaila. V roku 14 dni od dneva, ko obdelamo vaše vračilo, vam pošljemo novi izdelek.
Še ta nasvet: menjave trajajo dlje, saj čakamo vaš paket in traja kar nekaj časa, da uredimo menjavo. V kolikor se vam mudi, vam svetujemo, da oddate novo naročilo, ga poravnate in vam ga odpošljemo v parih dneh. Za vrnjen izdelek vam vrnemo kupnino.
Splošni pogoji vračil
Stroške vračila blaga krije kupec. Izdelke je potrebno pomeriti v notranjih prostorih. Čevlji morajo biti nenošeni in brez vidne obrabe. Vrniti jih je potrebno v originalni embalaži. Vračila prejeta s poštnimi nalepkami prilepljenimi neposredno na škatlo oziroma embalažo čevljev ne bomo obdelali in bodo vrnjeni na vaš naslov. Izdelke z vidno obrabo ali poškodbo ni mogoče vrniti. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde.
- Kdaj prejmete vračilo?
Vašo zahtevo za vračilo in menjavo bomo obdelali v najkrajšem času, oziroma najkasneje v 5. dneh od prejema paketa. O tem boste obveščeni preko e-pošte. Vračilo kupnine lahko pričakujete najkasneje v 14. dneh od obdelave vračila. Kupnina bo vrnjena na račun, s katerega smo prejeli plačilo. Pri plačilu po povzetju ne vračamo kupnine v gotovini, zato je potrebno v obrazec za vračilo navesti številko tekočega račun, na katerega se vrne kupnina. Vračila na tuje račune ne urejamo (kot naprimer preko Revoluta), zato vas prosimo, da pri navedbi računa za vračilo pripišete slovenski račun. Hvala za razumevanje.
- Ali je možna menjava izdelka?
Izdelke lahko zamenjate v roku 14 dni od prejema vašega naročila. Vendar le za enake izdelke, oziroma za isti znesek od prvotnega naročila. V primeru menjave krijete stroške vračila vi, stroške ponovnega pošiljanja pa krijemo mi.
Ob vračilu izdelka morate izpolniti obrazec za vračilo, ki ga najdete na naši spletni strani OBRAZEC ZA VRAČILO. POMEMBNO: brez oddanega in izpolnjenega obrazca vračila ne bodo obravnavana.
Kaj pomeni, da morajo biti vrnjeni izdelki NEPOŠKODOVANI, nenošeni, v nepoškodovani embalaži in z vsemi etiketami ter priloženim računom?
Obutev, ki jo želite vrniti, ne sme imeti sledi nošenja ali uporabe. Embalaža, v kateri vračate izdelke mora biti nepoškodovana. Vračila prejeta s poštnimi nalepkami prilepljenimi neposredno na škatlo oziroma embalažo čevljev ne bomo obdelali in bodo vrnjeni na vaš naslov. Izdelke z vidno obrabo ali poškodbo ni mogoče vrniti. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde.
Nekaj nasvetov pred nakupom
Da bi se izognili vsem postopkom menjave, vas vljudno prosimo, da pred nakupom preverite tabele velikosti in jih primerjate s svojimi merami ali merami vašega otroka. Če potrebujete nasvet pri izbiri prave velikosti, vam z veseljem vedno pomagamo.
Nekaj nasvetov ob prejemu paketa
Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namnjena temu, da lahko izdelek, če niste zadovoljni z njim, brez težav vrnete in odstopite od pogodbe. Vendar to tudi pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov:
Embalažo odprite previdno, je ne poškodujte in jo shranite.
Spravite tudi račun, saj je na njem naslov, kamor boste morda vrnili paket.
Izdelek si podrobno oglejte, po potrebi previdno preizkusite – pazite, da izdelka ne poškodujete.
Ne odstranjujte etiket, dokler niste prepričani, da boste izdelek zadržali.
Neskladnost blaga
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Kdaj gre za neskladnost?
Blago ni skladno s prodajno pogodbo kadar (subjektivne zahteve):
- ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
- ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
- ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki.
Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve):
- ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
- ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
- ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:
- je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
- razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.
- Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči na elektronski naslov zebu.hlacke@gmail.com
- Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.
Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe v primeru neskladnega blaga
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
kadar Zebu ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
neskladnost obstaja, čeprav je Zebu poskušal vzpostaviti skladnost;
narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
je Zebu izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Ne glede na prejšnji odstavek, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero Zebu obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe, kot je natančneje navedeno v zgornjem odstavku, ki se nanaša na obvestilo kupca družbi.
Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe zaradi neskladnosti, potrošnik na stroške Zebu-ja vrne blago.
Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi družba.
Oglasna elektronska sporočila
Ponudnik bo uporabnikom in kupcem pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če se prijavi na e-novice. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
na obvestila se ob naročilu lahko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na zebu.hlacke@gmail.com
na željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.
Oglasni material bo poslan s strani Mateja Gruden s.p. z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.
Varovanje podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in kupca. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam, razen, če bi bilo to potrebno zaradi realizacije samega naročila.
Odveza odgovornosti
Upravljavec spletne strani Zebu.si stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani Zebu.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov zebu.hlacke@gmal.com. V takem primeru bo Zebu kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Avtorske pravice
Zebu.si je v lasti Mateja Gruden s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh vsebujejo tudi gradivo, katerega avtorske pravice so lahko naša last ali last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno le s pisno odobritvijo ponudnika.
Lastnosti artiklov
Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo popolne lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja).
Podatki na straneh
Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in vsebine Solemio.si.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov zebu.hlacke@gmail.com. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Mateja Gruden s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Mateja Gruden s.p.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam prijeten nakup!
Zebu.si
Šivalnica in ustvarjalnica PRI BELEM CVIRNU Mateja Gruden s.p.
Velika Ilova Gora 30
1312 Videm – Dobrepolje
